Fangirl

by - května 28, 2017

Krásný večer! Včera odpoledne jsem dočetla jednu z nejlepších knih, které jsem za poslední dobu držela v ruce- Fangirl. Poměrně dlouho jsem váhala nad koupí této knihy, pak jsem se ale konečně rozhodla a VŮBEC toho nelituji!
Příběh pojednává o dvojčatech- Wren a Cath, které vyrůstaly pouze s otcem, protože matka od nich odešla když byly zhruba ve třetí třídě. Teď jsou z nich však už dospělé dívky, které nastupují na vysokou školu.
Problém je však v tom, že Cath je na rozdíl od Wren hodně introvertní a před reálným životem dává přednost psaním fanfikcí k jejímu oblíbenému příběhu o mladém kouzelníkovi Simonu Snowovi. Cath a Wren od narození fungovaly společně, při nástupu na vysokou se však Wren rozhodne, že už se sestrou nechce bydlet na koleji. To Cath zdrtí, protože má menší problém s komunikací a je pro ni velmi těžké seznamovat se. Navíc je přidělena na pokoj k trošičku svéráznější Regan, která Cath zprvu nemá zrovna v lásce.
Ale postupem času zjišťujeme, že Regan není zase až tak nepřátelská a má svou spolubydlící docela ráda. Cath se díky ní dokonce zamiluje do velmi sympatického Leviho.
Já zřídkakdy čtu young adult literaturu, ale tahle kniha mě ohromně bavila. Opravdu, byla čtivá a také úžasně vtipná! Líbilo se mi, že to není kniha pro čtenáře mladší patnácti let. Tedy alespoň tak to na mě působilo. Život na vysoké je zde vylíčen tak jak to opravdu funguje, s klady i zápory. Navíc to není žádná slaďárna, vztah mezi Cath a Levim je zde popsán velmi jemně. Za mě má tato kniha devět bodů z deseti!


You May Also Like

0 Comments