Hra o trůny (kniha vs. seriál)

by - května 17, 2017

Krásné odpoledne! Konečně jsem se rozhodla, že sem přidám recenzi na tuto knihu. No...tak jsem si uvařila kafe (dnes již druhý šálek) a pohodlně jsem se usadila ven. Ale...potom jsem zjistila, že je tam moc vedro, tak jsem se přesunula zpět do obýváku. Málem jsem si zničila počítač. No...co na to říct, zkuste si vzít notebook, dvě knihy a kafe najednou. A půjdeme ještě o level výš, pokuste se u toho to kafe nerozlít.
Přiznám se, ještě jsem nedočetla celou sérii. Popravdě....k této sáze jsem se dostala teprve někdy před měsícem, to znamená, že zatím mám přečtenou jen první část Písně ledu a ohně. Co se týče seriálu, jsem někde ve druhé sérii. Musím říci, že se mi obě dvě formy příběhu moc líbí! Kniha je však oproti seriálu o hodně rozvleklejší. Každá kapitola je věnovaná jedné hlavní postavě, což nám umožňuje lépe poznat jednotlivé charaktery. Příběh je velmi poutavý a ačkoliv je trochu delší, určitě plánuji jej dočíst. Četl jste někdo Hru o trůny? Koukáte na seriál? Kdo je vaší nejoblíbenější postavou? Já mám nejraději Tyriona, Jona, Aryu a Daenerys. Teď jsem si vzpomněla na jednu jedinou věc, která mě na knize malinko zklamala. Kapitol o Daenerys je v knize hodně málo. Člověkem, kterého naprosto nenávidím je lady Stark. Jak jsem již řekla, mám moc ráda Jona a ona je na něj opravdu hodně zlá.
Mám teď menší dilema, hrozně moc bych chtěla nejdříve přečíst všechny knihy, ale na druhou stranu...jsem prostě nedočkavá. A navíc...v létě bude vycházet sedmá série... Tím chci říci, že určitě do té doby určitě nestihnu přečíst všechny díly, tudíž bych možná měla dokoukat seriál a knihu dočíst až časem. Jaký na to máte názor vy?


You May Also Like

0 Comments