Do vody

by - června 26, 2017

Krásný pondělní večer! Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na dlouho očekávanou knihu Pauly Hawkins- Do vody. Já osobně jsem na tento titul čekala od té chvíle, kdy jsem se dozvěděla, že moje oblíbená autorka píše novou knihu.
Příběh je velmi strhující, vtáhne nás do malého města, které obtéká řeka. Všechno se na první pohled jeví velmi idylicky, JENŽE řeka má i svá temná zákoutí- Tůni tonoucích, kde byly před stovkami let topeny čarodějnice. A právě zde spáchá sebevraždu patnáctiletá Katie Whittakerová. Jenže to není jen ona. Děj se totiž začíná odvíjet v okamžiku, kdy zde najde místo posledního odpočinku i druhá žena- Danielle Abbottová. Co mají společného? Skočili z vlastní vůle?
Celá událost je popisována z pohledu několika obyvatel města. Stejně jako u Dívky ve vlaku, všechny postavy jsou podezřelé.
Musím říci, že Paulu Hawkins moc obdivuji! I v této knize se jí totiž podařilo vytvořit dokonalou atmosféru maloměstského života propojeného s tajemstvím, kterým je celé místo opředeno. Vždy když jsem svazek otevřela, ucítila jsem vlhkost řeky.
Mě osobně se kniha celkem líbila, Dívku ve vlaku však nepřekonala. Možná jsem do ní šla s moc velikým očekáváním. Každopádně mi připadalo, že tam něco chybí. Už bych se k ní nejspíše nevrátila.

Hodnocení: 8*/10*

You May Also Like

0 Comments