Dívka ve vlaku

by - srpna 22, 2017

Autor: Paula Hawkins
Rok vydání: 2015
Nakladatelství: IKAR
Počet stran: 328

Rachel a její život...
Rachel opustil manžel. Způsob, kterým se s tím vyrovnává je alkohol. Žije u kamarádky a každé ráno jezdí do "práce" kolem domu, kde žila se svým exmanželem. On a jeho současná manželka tam žijí stále. Slovo práce jsem dala do uvozovek protože ona ve skutečnosti do práce nejezdí. Ze zaměstnání ji totiž vyhodili jelikož začala pít.

Megan a Scott..
Ale dům jejího bývalého manžela nebývá předmětem Rachelina zájmu. O několik čísel dál totiž stojí jiný dům. A tam žije mladý manželský pár. Pozoruje je a domýšlí si jejich příběh. Dokonce je i pojmenuje (Jason a Jess).

Jednoho rána...
...však vidí Jess líbat cizího muže. Krátce na to však zjistí, že se Jess pohřešuje. Proto se tedy rozhodne, že se obrátí na policii. Jenomže je tu jeden háček. Ten večer, kdy se Megan (Jess) ztratila, byla totiž Rachel viděna poblíž jejího domu. Navíc úplně opilá, takže si vůbec nic neamatuje. A to ji činí podezřelým číslo jedna.

Můj názor?
Tato kniha se mi moc líbila. Dokonce víc než Do vody. Doufám, že bude Paula Hawkins vyfávat další knihy!

10*/10*

You May Also Like

2 Comments

  1. Na Dívku ve vlaku už se docela dlouho chystám :) Měla bych se do ní konečně pustit, snad se mi bude také tolik líbit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakmile je kolem knihy "humbook" a všichni do mě hučí, abych si teda tu knihu už konečně přečetla, automaticky jsem skeptická. U Dívky ve vlaku svou roli hrálo nejvíc to, že jsem četla nespočet kladných recenzí a pak jsem od ní čekala zázraky.

    Byla to skvělá detektivka, četla se jedním dechem, ale asi se k ní znovu nevrátím. Jak jsem říkala, zázrak se nekonal - nebo jsem měla až moc velká očekávání :)

    majahampeisova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat