Dokonalý cizinec

by - srpna 29, 2017

Autor: Renée Knight
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 255

Na vašem nočním stolku se objeví neznámá kniha...
...vy ji otevřete a zjistíte, že je to thriller, který popisuje nejhrůznější událost vašeho života. No nepolekali byste se? A právě to se stalo známé dokumentaristce Catherine Ravenscroftové.

Pohled do života autora thrilleru...
Zajímavý je pohled do života muže, který je autorem knihy, kterou Catherine najde. Postupně totiž zjišťujeme, že tato osoba má s ní nevyřízené účty. Berme to tak, že jí zmíněnou událost dává za vinu a chce jí tu dobu připomenout v plných barvách.

Můj názor?
Knihu jsem popsala pouze tahle krátce, protože kdybych chtěla popis trochu rozšířit, prozradila bych vám pointu. Každopádně vám musím říci toto: vzhledem k tomu, že popisek říká, že je to nutnost pro fanoušky Zmizelé a Dívky ve vlaku, dost mě to zklamalo. Dívka ve vlaku a Zmizelá jsou prostě podle mě úplně jiný level. Postavy mi nebyly sympatické a ani náhodou jsem se d nimi neztotožnila. Jediné, co mi na knize připadalo obdivuhodné je obálka (která se mi moc líbí) a autorčin smysl pro zacházení do nechutností. Vážně, byly zde okamžiky, kdy se mi zvedal žaludek. Já za sebe bych knihu nedoporučila. NIKDY jsem se tolik netěšila, až něco dočtu!!!

3*/10*

You May Also Like

0 Comments