Ostré předměty

by - srpna 04, 2017

Autor: Gillian Flynn
Rok vydání: 2013
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stran: 272

Kdopak z vás má rád detektivky? Já jsem spíš na psychothrillery. Proto jsem si dnes pro vás připravila recenzi na knihu Ostré předměty. Četl ji někdo z vás? Jak se vám líbila. Já osobně mám knihy od Gillian Flynnové moc ráda, je to můj spisovatelský vzor. Moc se mi líbí to, že dokáže hlavní postavu popsat tak, že s ní dokážete soucítit ať se děje cokoliv.

Vraždění dětí...
Camille žije v Chicagu, kde se živí jako novinářka. Se svou rodinou se nestýká. Ale pak se v jejím rodném městečku stane něco zlého, ztratí se zde malá holčička. Camille je vyslána svým šéfredaktorem aby o případu napsala článek. Zvláštní je, že tento zločin se nápadně podobá tomu, který se stal před rokem.  Krátce po jejím příjezdu je nalezeno tělo pohřešované Natálie, někdo ji uškrtil prádelní šňůrou. Co oba případy spojuje? Je to jeden velmi důležitý fakt- vrah oběma vytrhal zuby. Uznávám, že tohle je trochu brutální...

Camille a její "rodina"?
V průběhu knihy však nesledujeme pouze vyšetřování vražd, ale také Camillin vztah s rodinou. Hlavně s matkou a nevlastní sestrou Amou. Věřte mi, hned pochopíte proč chce Camille od nich žít tak daleko.

Můj názor?
Jak jsem již řekla, knihy od Gillian Flynnové mám moc ráda. Všechny. Jméno této autorky pro mě znamená záruku kvalitní četby. Tenhle příběh je poutavý, ale místy jsem musela přestat číst, někdy byl totiž popis tak detailní, že se mi z toho trochu zvedal žaludek. To však svědčí jen o kvalitě textu. Vřele doporučuji!

10*/10*


You May Also Like

1 Comments

  1. Pěkná recenze :) Detektivky mám docela ráda, ale musím se přiznat,že od této autorky jsem ještě nic nečetla :) Snad se mi to povede napravit :)

    OdpovědětVymazat