Sirotčinec slečny Peregrinové: Podivné město

by - srpna 21, 2017

Autor: Ransom Riggs
Rok vydání: 2014
Nakladatelství: Jota
Počet stránek: 424
Série: Sirotčinec slečny Peregrinové (kniha 2.)

Únos slečny Peregrinové...
Slečna Peregrinová byla unesena nestvůrami. Poté co ji děti zachrání však zjistí, že z neznámého důvodu zůstala uvězněna v podobě ptáka. To však znamená, že nemůže obnovit časovou smyčku, ve které děti až doposud žily. Proto jsou nuceni vyhledat pomoc jiné ymbriny. Problém je však v tom, že ostatní členky jejího řádu jsou již pochytané. Všechny až na jednu. Ta však žije velmi daleko a cesta k ní je velmi strastiplná.

Můj názor?
Jak jsem již napsala v recenzi na první díl (naleznete ZDE)- knihy této série jsou podle mě jedny z nejpropracovanějších literárních děl, které jsem kdy viděla. Příběh je navíc velmi poutavý. Rozhodně neodtrhnete zrak. A ani tento díl mě nezklamal. Ba co víc! Je možná ještě lepší než ten první! A dokonce zjišťujeme, že říše podivných nezahrnuje pouze lidi, ale také zvířata. To je správně bláznivé!

9*/10*


You May Also Like

0 Comments