A zrodí se píseň

by - října 26, 2017

Autor: Samantha Shannon
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Host
Počet stran: 423
Série: Kostičas (3.díl)

Nová Kmotryně
Po vítězství v Kruhu růží čeká Paige Mahoneyovou velmi těžký úkol. Nejen sjednotit syndikát, ale také být Kmotryní, kterou by jeho členové poslouchali a následovali. A co víc? Scion se závratnou rychlostí rozpíná a Senshield je stále lepší a lepší. Už existují i přenosné detektory, které ohrožují život vidoucích.

Na severu...
Celá tato kniha pojednává o tom, jak se Paige snaží zachránit komunitu vidoucích, která je teď v dost obtížné situaci. A proto se vydává do Edinburghu, právě tam se má totiž ukrývat něco, co pohání Senshield.

Můj názor
Jak již někteří z vás ví, já tuhle knižní sérii naprosto miluji! Je to naprosto strhující sci-fi/fantasy kniha! Někde jsem četla komentář, ve kterém autor vyjádřil názor, že je tohle nejslabší díl z celé série. Podle mě to tak rozhodně není. Myslím si, že je to (po Kostičasu) druhý nejdůležitější díl. Právě zde totiž Paige zjistí TOLIK zásadních věcí, které vám naprosto vyrazí dech! Tedy alespoň já jsem to tak měla.

Proč obdivuji Samanthu Shannon?
Tohle je velmi jednoduchá otázka. Je to prostě naprosto skvělá autorka! Tenhle důvod jste nečekali, co??? Ale teď vážně! Samantha dokázala vytvořit naprosto úžasný svět. A tak propracovaný příběh! Další věc, která se mi moc líbí je to, že dokáže postupně odkrývat pravdu. A štít, kterým ji zakrývá je pro čtenáře naprosto neprůstřelný.

Hodnocení: 10*/10*

You May Also Like

2 Comments

  1. Skvělá recenze :) Já se na čtení této série teprve chystám, takže jsem jí prolítla rychle, ale i tak vidím, že se mám na co těšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Určitě si to přečti, je to vážně pecka!

      Vymazat